venerdì 2 febbraio 2018

Amuri è...


Amuri è milli cosi:

'a risatedda riccia
c'arrìzza li mê carni
'u cori mi ncapìzza

'u sciùsciu ntra l'arìcchia
musiòni ca m'allìcca;
'a tô taliàta fimmina
c'addùma e mi sparìgghia

'na làrima chi scìddica
s'avvola appressu 'i figghi
du niru arràssu, ràdiga
ca sicca a picca a picca

pilèri, travi, tettu
culònna fora e 'n casa

quannu ti sciògghi
- mìzzica! -
mi strinci, poi mi vasi

Amuri è... milli cosi
si ô ciancu 
 arriposi

Per ascoltare questa poesia declamata dall'autore clicca:

https://www.youtube.com/watch?v=PMoGcKAeFqM

__________________________.
VERSIONE PER I NON SICULI


Amore è...

Amore è mille cose:

la risatina avvezza
che increspa la mia pelle
il cuore m'incavezza

il soffio nell'orecchio
un gesto che mi alletta;
la tua guardata femmina
che accende e m'assoggetta

una stilla che scivola
s'invola appresso ai figli
dal nido lungi, radica
che lentamente essicca

piliere, trave, tetto
colonna fuori e in casa

quando ti sciogli
- mizzica! -
mi stringi, poi mi baci

Amore è mille cose
se al fianco mio riposi



 Foto e versi di Peppino Cinà (zio-silen)



PER NON DIMENTICARE LA LINGUA SICILIANA

Nessun commento: